愛知工業大学附属図書館

The co-marketing solution : strategic marketing through better branding, improved trade relationships, superior promotions, effective fact-based selling, accurate ROI analyses of trade spending

Shawn Clark. -- NTC Business Books, 2000. <BB00080198>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 自由ヶ丘書庫 675||C 003085701 書架 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 自由ヶ丘書庫
請求記号 675||C
資料ID 003085701
状態 書架
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The co-marketing solution : strategic marketing through better branding, improved trade relationships, superior promotions, effective fact-based selling, accurate ROI analyses of trade spending / Shawn Clark
出版・頒布事項 Lincolnwood, Ill : NTC Business Books , c2000
形態事項 xiii, 207 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0658000063
注記 Includes bibliographical references and index
注記 At head of title: "American Marketing Association"
学情ID BA48815889
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Clark, Shawn <>
分類標目 LCC:HF5415.13
分類標目 DC21:658.8/02
件名標目等 Marketing -- United States -- Management