愛知工業大学附属図書館

Experiential marketing : how to get customers to sense, feel, think, act, and relate to your company and brands

Bernd H. Schmitt. -- Free Press, 1999. <BB00074190>
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 自由ヶ丘書庫 675||S 002992303 書架 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 自由ヶ丘書庫
請求記号 675||S
資料ID 002992303
状態 書架
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Experiential marketing : how to get customers to sense, feel, think, act, and relate to your company and brands / Bernd H. Schmitt
出版・頒布事項 New York : Free Press , c1999
形態事項 xix, 280 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0684854236
注記 Includes bibliographical references (p. 255-265) and index
学情ID BA42713161
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Schmitt, Bernd H. <>
分類標目 LCC:HF5415.13
分類標目 DC21:658.8/27
件名標目等 Brand name products -- Marketing
件名標目等 Corporate image