愛知工業大学附属図書館

Social marketing : theoretical and practical perspectives

edited by Marvin E. Goldberg, Martin Fishbein, Susan E. Middlestadt. -- Lawrence Erlbaum Associates, 1997. -- (Advertising and consumer psychology). <BB00071422>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 自由ヶ丘書庫 675||S 002972255 書架 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 自由ヶ丘書庫
請求記号 675||S
資料ID 002972255
状態 書架
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Social marketing : theoretical and practical perspectives / edited by Marvin E. Goldberg, Martin Fishbein, Susan E. Middlestadt
出版・頒布事項 Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates , 1997
形態事項 xv, 457 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0805824995
書誌構造リンク Advertising and consumer psychology <>//a
注記 Papers presented at the Role of Advertising in Social Marketing Conference held in Atlanta, Ga., May 17-19, 1995
注記 Includes bibliographical references and indexes
学情ID BA31481279
本文言語コード 英語
著者標目リンク Goldberg, Marvin E. <>
著者標目リンク Fishbein, Martin, 1936- <AU00092898>
著者標目リンク Middlestadt, Susan E. <>
著者標目リンク Role of Advertising in Social Marketing Conference (1995 : Atlanta, Ga.) <>
分類標目 LCC:HF5415.122
分類標目 DC21:658.8
件名標目等 Social marketing