愛知工業大学附属図書館

Consumer decision processes : marketing and advertising implications

Francesco M. Nicosia. -- Prentice-Hall, 1966. -- (Prentice-Hall international series in management)(Prentice-Hall behavioral sciences in business series). <BB00163506>
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 自由ヶ丘書庫 675.2||N 002448017 書架 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 自由ヶ丘書庫
請求記号 675.2||N
資料ID 002448017
状態 書架
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Consumer decision processes : marketing and advertising implications / Francesco M. Nicosia
出版・頒布事項 Englewood Cliffs : Prentice-Hall , c1966
形態事項 xx, 284 p : ill. ; 24 cm
書誌構造リンク Prentice-Hall international series in management <BB00145050>//a
書誌構造リンク Prentice-Hall behavioral sciences in business series <BB00144518>//a
注記 "A project of the Consumer behavior program, School of Business Administration and Survey Research Center, University of California at Berkeley."
注記 Bibliography: p. 247-272
注記 Includes index
学情ID BA13031995
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Nicosia, Francesco M., 1927- <AU00015069>
著者標目リンク University of California, Berkeley. School of Business Administration <AU00015070>
著者標目リンク California. University. Survey Research Center <>
分類標目 LCC:HF5415.3
分類標目 DC:658.83
件名標目等 Consumer behavior
件名標目等 Consumption (Economics)